ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 10 December 2013

Turun Sudah Kopiah Atuk

Ni semua gara2 cucu manjer sorang ni la.. Sape lagi Afiq Qayyum la (anak huda).. Huda wassap gambar ni masa diorang otw nak gi kenduri mana ntah 2 minggu lepas.. Bila tengok gambar tu terus sms abah..Amboi! Dah hilang kopiah dah atuk..Hehehe.. Pastu abah balas la.. Cucu punya pasal..Layankan je la..



Tu la kan kalau atuk ngan nenek..Sanggup je kalau pasal cucu.. Lain kan masa kita kecik2 dulu.. Sayang anak lain dengan sayang cucu..Betul tak?

Cuti Hari Keputeraan Sultan Selangor

Esok cuti...Ala satu hari je pun.. Tak suka sebenonya cuti tengah2 hari cam tu.. Tapi nak wat camne dah dibagi cuti..Kih!kih!..Banyak bunyi plak.. Akceli esok cuti sempena HARI KEPUTERAAN SULTAN SELANGOR.. Jadinya selangor je cuti..Korang yang bukan keje kat selangor sila bekerja dengan hati yang tulus ikhlas ok.. Hehehe..

So plan tuk cuti esok tak da.. Dok umah kemas umah, lipat kain baju sbb baru lepas lik kampung minggu lepas.. Cuma anak2 request suh wat bubur cacar.. Ala bubur yang warna warni tu..Tak pernah buat pun..Petang kang baru nak google resepi nak buat.. Kelakar tak buat bubur pun nak tengok resepi.. Jangan la kutuk ok.. Tak baik...

 Ni yang belum di masak

Harap2 jadilah esok.. Tak nak suh ayah buat sbb nanti anak2 fikir mama ni buat bubur pun tak tau..Hehehe.. Malu la ai...
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...