ARTIKEL TERBARU

Saturday, 23 November 2013

Hari Sabtu Tapi Kene Keje

Semalam Jumaat saya tak keje.. Ada hal skit.. So disebabkan tak keje semalam keje yang sepatutnya saya kene buat /siapkan semalam adalah tertangguh.. Jadinya hari ni sabtu yang indah (indah la sangat TDBMDA), saya pun ke opis.. Ingat pas sarapan nak gi sensorang ler x pun angkut la kakak ngan kembar wat teman (hehehe..sy bukannya berani sgt nk dok sensorang), tapi ada orang tu nak follow ..Tak apalah dia jaga anak kat opis janji gi sama.. Erm! Nak spesifikasikan camner situasi ni..Kang nak kata dia risau kat kita muka tak nampak pun cam nak risau, nak kata malas nak jaga anak dah ckp plak dia yg jaga anak2 kat opis.. Entahlah .. Tak apalah..Ni anak2 dok kat ruang tamu (sbb ada tv sofa semua kat situ).. Eya jer ngan mama ni.Tengah tido pun..Ayah buat susu tepuk2 tido..Sebab tadi kat umah tak sempat nak tido.. Sian dia.. Ok lah nak sambung wat keje.. Babay.. Nanti saya jenguk je blog kengkawan bila dah siap keje..Tak pasti la kul bape balik ni..Hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...