ARTIKEL TERBARU

Friday, 1 November 2013

Bila Dah Terjebak Penangan Love You Mr. Arrogant..



Bila dah terjebak memang payah.. Sekarang 5.30 tepat kene keluar opis sbb nak amik anak2 lagi, nak tempuh jem lagi.. Sampai umah mesti terlepas citer ni 10 minit ...Anak2 pun sibuk tengok sekali sebab zara..Hahaha.. Penangan citer Love You Mr. Arrogant..


Nasi Lemak Buatan Sendiri

Kalau nak makan nasi lemak biasanya memang beli jer.. Tapi minggu lepas lepas balik keje jumaat tu otw nak amik anak2 kat taska ayah dok tanya esok nak sarapan apa (maksudnya sabtu la).. Huk oloh sarapan esok dah tanya hari ni..Hahaha.. Boleh lah..

Tetiba mama cakap rasa nak buat nasi lemak la.. Macam best jer dan macam pandai jer..Kih!Kih! .. Selalu beli jor ni angin nak masak sendiri tgh datang..Hahaha..

So pagi sabtu tu gigih la masak sensorang.. Yang lain semua masih tido lagi.. Memang tak kejut ayah pun suh tolong sbb nak surprise..Hahaha..

Bila dah siap semua hidang2 bagai atas meja baru la ayah dan anak2 turun.. Wah! Siapakah yang paling teruja sekali.. Sila teka2... Kih!Kih! Haruslah anak2 kan.. Mama masak nasi lemak tu.. 

Tara! Nasi lemak buatan sendiri..

Kicap haruslah tak tinggal oke.. Telur kene potong2 mcm pizza..

Ni plak model nasi lemak tanpa baju.. 

Tiada pujian dari suami tapi kalau dah tambah 3kali tu pepaham jer la.. Kene la dengan selera tekak dia.. Alhamdulilah.. Percubaan yang bagus..

Majuk Kene Sakat Dek Ayah

Ni Pqa majuk sbb kene sakat dek ayah dalam kete.. Dia suh singgah beli kedai sebab suh beli kuih la apalagi.. Ayah dok sakat dia cakap tak boleh.. Hahaha.. Terus menyentap la anak bertuah ni.. Sian dia.. Tapi ayah singgah jugak gerai nak area taska diorang.. Sian Pqa pagi2 dah majuk2.. 



Hari2 kene singgah beli kuih walaupun cikgu dah masak sarapan.. Sajer jer diorang ni.. Pagi tadi mama terajin buatkan bekal sorang satu roti letak kaya dan roti letak susu tabur milo...

Hari Keluarga Tabika Kakak


In Sha Allah 2 & 3 November 2013 ni (Sabtu Ahad) kakak akan naik pentas amik hadiah.. Tapi jauh tu kat Pengkalan Balak, Melaka.. So dah alang2 sampai melaka tu abis majlis hari ahad kami terus balik Muar jap.. Doakan semoga dipermudahkan segala urusan..Amin!!!




Tetap Nak Kata Tomei2


Adik kesayangan kakak2nya... 
FARAH NOR SHAZIYAH

Bila Eya buat apa saja semua boleh, tapi kalau Pqa semua salah.. hehehe.. Untung la kamu...




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...