ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 29 October 2013

Penambahan Kerja Di Opis

Hehehe.. Redha jer la kan.. Opis kecik memang la semua kene buat sendiri.. Tak de cleaner2 ni..
Ni la kalau tamak jawatan , dr teknikal, marketing skrg ni admin plak.. Semua kene aku..Eh tak baik merungut.. Keje kene ikhlas...Hehehe


sape2 nak suh saya buangkan sampah bgatau ek..Ikhlas je..Hehehe

Mineral Cofee & BBplus


Kawan pos sbb suh try rasa.. Kalau ok baru order.. Erm... Kene order ker? Hahaha.. Tiada paksaan gitu..



Kakak Dapat Pergi Rombongan, Adik2 Dapat Apa?


Kan ada citer yang kakak gi rombongan tu kan.

Kakak dapat gi rombongan ke Kuala Lumpur.. Dapat naik bas.. Hehehe.. Seronok la sangat dia tu.. Tapi si kembar dapat apa? Pqa dapat apa? Eya dapat apa? Meh kita tengok ek...Apa diorang dapat?

 Dengan tak mandi lagi bebudak ni sbb kene bangun awal.. Hehehe..Muka pun cam ngantuk2 lagi..


 Budak tecik ni excited tengok ayam ngan kucing kat sebelah sana...



ADIK2 DAPAT TENGOK JER... SIAN DIAORANG..HEHEHE...

Rombongan Ke Kuala Lumpur


Dapat surat ni dari 2 bulan lepas lagi.. Bila baca oooo.. Gi rombongan ke KL jer.. Ok la tu..
So hari khamis tu suh kakak bangun awal ingatkan dia yang dia ada gi rombongan.. Kemain excited anak dara tu.. Almaklumkan first time gi ngan kengkawan selain mak pak dia ..


Tu nampak kakak tgh wat peace...








Kami tunggu kat situ sampailah bas tu bergerak.. Melambai2 adik2 nya kat kakak dia walaupun kakak dia tak nampak dah pun..Petang tu dalam kul 5 cikgu dia sms bagtau dah sampai dan boleh amik..



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...