ARTIKEL TERBARU

Friday, 5 July 2013

Boboy Atau Gegurl Ni?

Kih! Kih! Ada hati nak pakai songkok.. Ni masa kat kampung tanjong karang.. Balik minggu lepas sbb nak tengok mak..
Alhamdulillah dapat jugak balik tengok keadaan dia..Citer pasal keadaan mak nanti la saya citer tapi ni nak citer anak dara kecik ni..Homei2 la dia pakai songkok. Cam lelaki pun ada skit..Apakah maknanya ini?




  
 

Peace semua...

Salam Jumaat

Macam kekejapan sangat dah jumaat balik..Keje tak abis2 makin bertambah ye la..Tapi memang tak baik merungut sbb namanya rezeki kalau ada projek tapi nak mengejor masa yang makin suntuk ni..Alahai! Migrain rasanya..Sabar! Sabar!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...