ARTIKEL TERBARU

Thursday, 4 July 2013

Bila Chu Bertudung







Saya memang suka tengok budak bertudung... Homei sangat2..Tapi kalau anak sendiri lagi homei2 10 kali ganda.... Ye la anak sendiri patut la puji anak sendiri..Kih Kih! Ada tudung sendiri tudung mama gak dirembatnya..Erm.. Pinjam jer okei..



Pakai Cekak Rambut

Rambut seciput ada hati nak pakai cekak rambut.. Dah tak tau camne nak lebatkan rambut eya ni.. Sekarang ni guna minyak rambut zaitun je.. Rambut dia memang halus jer.. Tak tau la ikut gen sape..Hahaha.. Korang ada petua tradisional x nak bagi rambut lebat.. Ceh ceh nak petua tradisional plak..Manalah tau ada yang pengalaman..



Kerana Kembar



Sian adik Eya.. Jumaat lepas amik kat taska tengok bibir dia bengkak.. Cikgu dia bagitau ni gara2 si kembar la ni.. Diorang suka sergah2 adik eya pastu eya ni kalau main melebih2.. Lari2 terjatuh,,dan inilah hadiah yang dapat.. Balik umah terus sapu jeli gamat kat bibir dia..Mesti sakit..Tapi dah namanya budak, sekejap jer rasa sakit pastu main tak hingat dunia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...