ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 19 June 2013

Adik Eya Demam, Batuk dan Selsema

Erm.. Malam tadi tido macam tak tido... Sebab badan dan kepala eya panas.. Pastu nafas dia macam bunyi skit.. So pantau tengok keadaan dia.. Langsung tak nak menyusu botol.. Just menetek jer..Tu pun bukan dia hisap sangat pun just masuk mulut dia tapi mata pejam..Sian sangat...

Pagi2 bagi susu... Tak lama pastu dengar dia batuk2.. Pastu jengah la tanya nape dik? Nak muntah ker? Dia angguk jer.. Ala, kalau tanya dia memang semua dia angguk..Kih Kih...
Baru nak angkat suh dia muntah dalam toilet tak sempat plak..Dia dah hamburkan kat kerusi tempat kakak study..Hehehe..Sorry kakak..Tak sengaja ek..

Ingat nak EL jer hari sbb nak pantau lagi nafas dia..Tapi kene gi KL plak hari ni.. So siap2kan ubat jer bagtau cikgu dia tak berapa sihat..Tgh hari tadi kol tanya dia ok tak? cikgu dia kat tgh tido..Tapi x panas badannya..Suh cikgu tgk2kan nafas dia laju ke idak jer..Pepehal suh bgatu cepat2.. 

Adik, jangan la tak sihat tak sihat.. Mama risau tau.. Ayah pun risau.. Kakak2 pun risau.. Cepat sembuh tau.. Kami sayang adik...


Tak sihat sebab nak membesor agaknya.. Semalam baru cerita ngan untie hud dia pasal sepupu dia Afiq Qayyum x sihat.. Hari ni adik eya plak..

Ceria Di Waktu Pagi Di Atas Jalan Raya

Tajuk kemain ko... Hahaha.. Ni masa kat kampung muar sabtu minggu lepas.. Masa cuti sekolah ari tu x balik ke muar just balik kampung tanjong karang sbb ada kenduri 2hb tu dan sbb nnt hari ahad masa nak balik jem teruk kang ..Tau2 jer la...Semua nak balik sbb isnin dah masing2 anak sekolah. So ayah kata kita balik minggu depan la sbb mesti jalan clear sbb semua dah balik minggu ni.. Ermmm... Tak leh pakai gak teori tu.. Gerak jumaat dalam 8 lebih jalan x jem cuma banyak kete la..Ramai jugak la yang menuju ke N9,melaka, johor.. Ke diorang baru pas balik keje..Hahaha..Sukatilah janji bukan i yang drive...

So pepagi bangun awal la jugak.. Sementara nak tunggu sarapan moh ler kita amik angin kat luar..Seronok sgt sbb angin kuat sangat pagi tu..Maybe nak ujan kot..*sarapan adik ipar tgh beli tu yg berjimba kat luar anak beranak.

Layan gambar 5farah ni...Semua lom mandi lagi


 cepat mama pakaikan adik kasut ni..sibuk plak dia nak gambar2..





 Pqa masuk sekejap sbb nak kencing..Boleh dia bawak seluar dia keluar rumah..Isk! Malu la yang oiii..




 tu tgh bersedia nak lari dan akibatnya Pqa jatuh..Hahaha..Bambam sangat jadinya tak seimbang..kih kih



oiiit dik.nak kemana tu.. jenuh kakak2 nya mengekor adiknya yg sorang ni..laju jer jalan

 


WW : Gaya Dah Ada Cuma ....




Nampak perut la dik... Baju yang mengecik atau adik yang dah membeso.. Kalau baju dah tak muat sibuk nak salahkan baju tu mengecik.. Padahal .. Pikirlah sendiri..

Salam Rabu Yang Ceria




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...