ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 18 June 2013

Mana Anak Lagi Sorang?


Kah!Kah! Baru perasan kakak tak ada.. Apa lagi bontot mama jer la..Kekonon kakak jaga dan tolong mama..Ni semua kumpul kat ayah sbb time ni tgh ramai yang datang.. So bebudak ni tak kenal dan semua pakat dok ngan ayah.. Mama tentu2 sibuk ke hulu ke hilir...


si Pqa ni tak abis2 gwiyomi dia..Lapuk dah la Pqa oii.. Sekarang ni sibuk plak bara bara bara bere bere bere


Majlis Besday Afiq Qayyum - Aktiviti Bebas

Dah penat2 mengemas meh la kita merehatkan minda dengan tengok budak2 mandi.. Hahaha..

 Tengah menunggu untie penuhkan air.. Mood tak menyabar semua

 sibuk nak tukar spender.. ala, x payah la..pakai jer la sluar tu jer..nak mandi dah pun..





 Adik baru bangun.. Dok tenung bila la aku dapat mandi ni 

 Setelah dapat lampu hijau dari mama, maka berenang2 ketengah ketepian la adik..



 Ni kolam aku ke kolam kakak2 farah sebenarnya..Tengok diorang lagi ober plak? *hahaha..mesti afiq qayyum tensen jer..


Malam tu semua anak2 tidur nyenyak kepenatan...

Majlis Besday Afiq Qayyum - Mengemas Mengemas

Bila buat kenduri ker majlis apa pun walau simple yang paling leceh adalah bab mengemas.. Kan? Kan? Kendurinya seronok tapi bila nak basuh periuk bagai, nak kemas balik ke tempat asal.. Haih!... Jangan merungut..Tak baik tau!

Bila bab kemas2 dan basuh2 ni adalah keje lelaki lor.. Campak jer la yang kotor2 tu kat luar.. Tak koser nak basuh2 kat dalam..So sebelum diorang balik malam tu petang tu juga saya kerah semua kasi clear.. Walaupun saya cuti lagi hari isnin dan boleh mengemas.. No No No... Kene sama2 buat petang tu jugak..Nasib jenis adik beradik menurut perintah...


 
 
 Katakan ini semua poyo.. Berlakun jer diorang tu..


Majlis Besday Afiq Qayyum - Lepak Makan Kek





Majlis Besday Afiq Qayyum - Kembar Cha Chu Yang Ceria







Boleh cam tak mana satu Cha mana satu Chu....


Majlis Besday Afiq Qayyum - Majlis Yang Sunguh Happening Walaupun Simple

Majlis bermula pukul 11 pagi Ahad.. So ramai gak la sedara mara, jiran2 datang..


Huda memang kene dok depan la sbb besday anak dia kan..

Kemudian sebelum nak potong kek anak2 saya dan anak rokhim kene pakai ni.. Sporting la korang.. Untie beli tuk anak2 buah jer.. Hahaha.. 










Acara potong kek pun bermula...Riuh rendah jadinya.. Hahaha.. Seronok sangat rasanya.. Ye la masa kenduri mcm ni la dapat adik beradik berkumpul.. Hari raya pun tak semua berkumpul.. Kadang tu tak sempat jumpa pun...

 Walaupun simple yang penting meriah..Belon ntah ke mana reben2 semua hilang.. Kalau dah ramai budak memang gini, sorang nak belon la.Tarik reben la...Kalau tak dibagi anak orang plak..Erm.. Tak apalah ye Afiq Qayyum...


 Nenek dua2 ada bersama.. Seronok la dia sbb nenek dua2 tinggal dekat..





 Hepi besday sayang.. Jangan nakal2 tau.. Tomei2 selalu..

Atuk ngan nenek...


Sambung lagi ye nanti......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...