ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 29 May 2013

Marilah Mari Kita Bekerjasama

Percaya tak yang cuti 3 hari tu jumaat,sabtu,ahad sempena Wesak tu kami dok umah jer.. Kami pun tak percaya sebenarnya.. Kah!Kah! Nak balik kampung tak ada dlm perancangan lagipun dihujung2 bulan, pepaham sudah.. Nak gi jenjalan lagi la yg memerlukan kos.. So marilah kita berjimba di rumah sahaja.. 
Bukan selalu kan....Lagipun adik Eya tak berapa nak sihat.. Kesian plak...
So hari sabtu petang tu ayah buat aktiviti cuci kereta.. Saat yang paling digemari sebab yang utama adalah boleh MAIN AIR * kalo dah namanya budak

Tahun lepas ada gak aktiviti cam gini tapi masa tu 3 orang jer yg leh join

Sebabnya yang sorang ni kene kuarantin

Sekarang dia rasa sungguh seronok sbb leh join.. Ops!nampak plak montot Pqa.. Dia skrg dalam proses tak pakai pampers... Jimat sbb adik Eya sorang jer kang yg pakai pampers..






Adik Eya plak kat mane
Yang budak kecik ni plak kene kuarantin..Kakak Pqa telah mengalaminya dulu dik! So bertabahlah ye.. Hahaha










Nasi Lemak Ok Airnya Pun Ok Yang Tak Ok


 Nampak sedap tak? Tapi memang sedap pun.. Ni masa lepas hantar mak mertua ke TBS.. Singgah sarapan kat Ramal Junction... Tak berubah rasanya walau lama x mkn kat sini.. Dulu masa opis kat area sini hari2 dok pulun nasi lemak akak ni..Suka lauk daging masak rempah warna kuning tu..Nyum2..

 Sebenarnya nak tunjuk air ni.. Ko mampu pepagi gi pulun air horlick AIS.. Kah!Kah!.. Air horlick dah ok tapi dibantainya minum AIS *motip tulisan beso

p/s: sesekali ku rasa teringin menikmati ais diwaktu pagi *sila nyanyi ikut versi lagu shima teringin.Kih!kih!


Penangan 'Air Tangan' Seorang Ibu



WW : Amboi! Nak Tumpang Boleh



Mamayang nak tumpang boleh? 

Doaku Hari Ini....



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...