ARTIKEL TERBARU

Friday, 17 May 2013

Port Memasing...

Bila dah hantar kakak masing2 amik port sendiri2.. Maksudnya tingkap masing2..Hahaha.. Sebab pas hantar kakak baru leh bukak tingkap...So Chu kat depan sekali, Cha tingkap kiri, Pqa tingkap kanan tengah2..Nasib baik tingkat belakang x leh bukak..Kalo leh agaknya adik Eya kot kat belakang ngan mama..Hahaha..Port mama?Erm.. Mengalah la dok tengah2 tu..Nasib baik sekejap jer..Kalau sebelum hantar kakak port kakak kat seat depan ..Ye la anak2...






Comel atau Tak Comel?

Biasanya orang kata 
Cantik atau Buruk 
bukannya comel atau tak comel. 
Hahaha.. Saya tak nak kata buruk, cam tak best plak... Lagi2 nk citer pasal anak..Lagi la x seronok kan nk kata anak sendiri buruk.. Walau buruk di mata orang lain tapi tetap comel di mata mama.. Kih!Kih!

Nak citer pasal Chu ni.. Dia sekarang ni suka sesangat nak amik gambar dengan gaya.. Isk! Susah nak cakap.. Dia sajer wat muka bila tau nak amik gambo.. Bila tanya, nape chu wat muka mcm tu? Dia jawab..Ala saja jer, tak boleh ker? Ermm.....

Ok lah, kalo tak percaya meh saya tunjuk





Hahaha... Budak yang suka buli kembar dia sendiri.. Sian Cha..





Untuk Cikgu Tersayang

Semalam balik dr site visit kat MPK Klang ngan ayah, kakak dah sampai kat opis.. Tengah tengok youtube kat bilik mama.. Heheh.. Suruh bos gi amik kakak kat tadika pastu bawak ke opis.. Kih! Kih! Siap pakej belikan air kotak, pasangkan youtube kat notebook, aircond kat bilik tu.. Hahaha.. Tu la sape suh saya keluar, kan dah kene amik anak saya..Ala, bukan sesape pun, pak sedara sepupu kakak pun..Sukati jer kan nak suruh2..
Pastu tanya kakak, hari ni hari guru tau kakak.. Hari guru tu apa mama?.. Besday cikgu ker? Hahaha.. So mama pun menerangkan la sikit..dari A tak sampai Z pun..Skit jer..Janji paham istilah Hari Guru.. So cadang kat kakak nk bg apa tuk cikgu kakak.. Bagi kad jer la kakak, nk beli hadiah tak sempat la..Sebab petang ni kami ada hal jap kat UPM..So gigih la suh kakak buat kad tuk cikgu...

 Poyo siap pakai jeket mama.Sejuk la tu..

 Suh tulis jer.. Yang tampal2 mama yg buat..


Bila dah siap lupa plak nk snap gambo.. Hehehe..Pagi tadi lupa nk ingatkan kakak jgn lupa bagi cikgu..

Sape Tau Tempat Ni?

Ni masa hari Isnin yang selangor cuti tu masih kat muar.. Kami dah balik awal ke bangi pas mkn tgh hari.. Tapi cam biasalah kembar ni mane nk ikut mama ngan ayah balik sekali.. Confirm nk ikut cik wawa ngan pak ude dia balik kang.. Diorang balik malam.. So ni diorang gi jalan la ni.. Pak ude yang hantar gambo ni.. Alahai, sweet plak..Peluk2 cam gitu.. Susah tau nak suruh diorang peluk2 cam gini bila amik gambo, malu katanya..Hahaha..Sukatilah..


Di Kala Anak2 Sedang Tidur


 Mama makan nasi pada pukul 3.30 pagi.. Ini kes hari rabu lepas la ni...Hahaha.. Ayah dah masak siap2 mlm tu tp mama nk tido dulu sbb nk bgn awal pagi..Buka tudung saji tengok2 lauk x terusik.. Ermmm.. Mesti ayah nk mkn ngan mama..Sian plak.. Tetiba rasa lapo..Makan jer la.. 

 Sambil ditemani air kosong dan nescafe susu


Bawak keje ke rumah.. Paling tak suka.. So kene tunggu anak2 semua dah tido pastu baru leh buat keje pejabat.. Tengah2 buat keje ayah masuk dapur..Nak teman mama buat keje.. Tak apalah,mama berani la..Pergi la tido.. Last2 buat keje sambil sembang2..Nasib siap...Hahaha..


Buat Tak Kisah Jer!








TAK RETI2 NAK BUKA KER? MENYEMAK JER.. DAH ABIS DAH KOT.. AGAK2 LA..

Salam Jumaat Semua!!!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...