ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 15 May 2013

Ala Ala Jatuh Pun Tomei

Kih! Kih! Teruk la mama ni.. Oang jatuh digelakkan.. Tu la bila mama ckp jgn buat, jgn pergi situ, jgn panjat2..Tak nak dengar kan..So bila dah jatuh malas mama nak layan..Nasib je ada pak anjang awk tu.. Bila mama ckp nk amik gambar Pqa la..Terus dicebik2 kan muka tu..Kekonon nk mama simpati la tu..
 

Ni jatuh la ni..Tersembam kat tangga..Ikut sangat lagak kakak ngan kembar.. Tak sedar diri la tu..Ingat dia dah besar sangat leh join kakak2nya..

Konvo Huda 11 Mei 2013 - Dah Abis..Jom Ngeteh

Ermm...Abis gak entri sempena konvo huda.. Penat upload gambo ni..Tapi x per...Puas la sbb byk gambar..Kenangan kan.. So pas amik gambo posing sana posing sini.. Woi! Boring la..Jom ar gi ngeteh.. Orang Shah alam sila blanjer kami semua.. Hahaha..Ok layan...






Hahaha..Byk gambar adik Eya sbb comei nangis gitu.. Nangis main2 sbb kene sakat ngan ayah.. Dia nak minum air laici yg ada ais.Kalo nk buahnya ok la gak..Ni byk dah minum air sejuk..Dan esoknya memang selesam dan batuk..Kan! Mama bising2 ada sbb tau dik oiii..Ikut kehendak awk jer..


Ini semua menunggu makanan sampai.. Pastu bila makanan dah sampai terus lupa nak amik gambo..Dasar!!!


Konvo Huda 11 Mei 2013 - Saat Yang Ditunggu Telah Tiba

Letak gambar untie diorang dulu..Hahaha

TAHNIAH YE ...BANGGA KAMI SEMUA DENGAN KAMU...



 Pqa la yg byk interframe..Sibuk ngan gwiyomi dia tu..Geram jer.. Dah la bambam..Buat aksi jer..











 

 


Konvo Huda 11 Mei 2013 - Pepehal Makan Dulu

Lepas Huda amik turun pentas terus andak(suami huda),mak ngan abah saya keluar dewan.. Sungguh kurang sopan..Hahah..Alasannya mak saya nak gi toilet padahal ngelat.. Akceli risau sbb mak tak leh lapo..Takut hypo.. So lega la kalo mak dah keluar tu..So ajak mak gi makan pepehal pun.. So lepas kat tempat bhgn makan.. Kat belakang tu tmpt jual makanan dan bunga2 jer..Gambo lagi..Layan

 
 Ayah beli rojak buah yang tak sedap langsung dan pedas bebenor.. So ayah yg kene abiskan jugak..





Chu mengamuk hanya sbb Cha tak nak makan buah Cha.. Cha kenyang lagi so dia pegang dulu. Chu paksa Cha makan jugak tap Cha tak nak. Hahaha..Kelaka tul masa ni..Dia nangis2 kami dok pakat gelak..Sukahati jer nak paksa kembar dia..

 Adik Eya abis makan tembikai sepotong tu..


Atuk ngan nenek sibuk suh belikan makanan tuk cucunya..Siap bagi duit lagi.. Sebab diorang beli buah jer ngan nugget fishball..Diorang yang tak nak makan sbb sebelum ke sini diorang dah makan kali ke2 kat umah untie hud.. So kenyang lagi.. Ayoo nenek ni..Risau bebenor cucu tak makan.. 

p/s: Teringat ada yg shared kat FB yg pasal budak kene aids sbb mkn nenas potong.. Wahai anak2 mama ni la kali terakhir mama bagi tau.. Pas ni kita beli buah pastu potong dan makan sesama ek kat umah.. Risau bebenor..Macam2 skrg ni kan..



Konvo Huda 11 Mei 2013 - Kepenatan Menunggu

Lebih 2 jam gak la nunggu untie diorang ni keluar dewan.. Tu la korang nak datang awal lagi kan lama kene nunggu.. Budak2 ni memang x kisah sbb leh main kawasan tu luas dan x de org ramai lagi.. Yang kisahnya mama diorang ler.. Sakit kepala terus panas2 cam gitu...So sementara menunggu dengan penuh pasrag ayuh la kita gedik2 amik gambo..

 
                                                                                        Punya lah bekerut muka tanda betul2 panas..haha
 
                                                                                      sian anak2 semua kehausan..dpt sorang 1 air

                 sebenarnya air kat adik eya tu air ayah.nasib ada backup air mineral.sudah kene pow dgn adik..



                 Bunga sorang satu nk bg untie                        baring tanpa segan silu..korang mampu..mama tgh menyinga

                                                    ni tgh menari sbb ada lagu time ni

Ada lagi cerita..Lom abis..Hahaha..


WW : Ada Apa Di Celah Bakul Yang Hijau?


Hahaha... Nampak x kat celah2 lobang bakul tu? Sape tu?


Hai! Saya la tadi tu.. Sibuk nak amik mainan dalam bakul... 



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...