ARTIKEL TERBARU

Friday, 6 December 2013

Mee Goreng 2 Versi

Hari ahad tu ayah ada jemputan ke kenduri kawin adik bos kecik saya.. Saya tak pergi pun..Just ayah wakil la..Dia gi pun ngan bebudak opis je..Mama malas nak gi sebab jauh la, Kluang Johor..Balik hari plak tu.. So pepagi memang dah plan nak buat sarapan apa..Sebab leh ayah sarapan sekali..Kang sampai tempat kenduri kang dah tentu2 tengah hari..


 Mee Goreng anak2 yang tak pedas, tanpa sayur

 Mee goreng tuk mak bapak diorang

 Sambal lebihan semalam masa sarapan pulut, panaskan je.Tak la membazir kan..

Lempeng kelapa.. Kelapa pun lebihan yang buat cicah pulut tu.. Cicah la ngan sambal tumis tu..

Sampai ke petang baru clear..Malam plak ayah balik dapat nasi kenduri..Nasi jagung..Sedap sesangat nasinya..


1 comment:

  1. kalau Ayu.....buat seklai jer..sbb diaorang tahan pedas..bab sayur plak...Ayu asing2 kan jer sbb letak pun sayur sawi, senang nak asingkan

    ReplyDelete