Artikel Terkini

Cuti Hari Keputeraan Sultan Selangor

Esok cuti...Ala satu hari je pun.. Tak suka sebenonya cuti tengah2 hari cam tu.. Tapi nak wat camne dah dibagi cuti..Kih!kih!..Banyak bunyi plak.. Akceli esok cuti sempena HARI KEPUTERAAN SULTAN SELANGOR.. Jadinya selangor je cuti..Korang yang bukan keje kat selangor sila bekerja dengan hati yang tulus ikhlas ok.. Hehehe..

So plan tuk cuti esok tak da.. Dok umah kemas umah, lipat kain baju sbb baru lepas lik kampung minggu lepas.. Cuma anak2 request suh wat bubur cacar.. Ala bubur yang warna warni tu..Tak pernah buat pun..Petang kang baru nak google resepi nak buat.. Kelakar tak buat bubur pun nak tengok resepi.. Jangan la kutuk ok.. Tak baik...

 Ni yang belum di masak

Harap2 jadilah esok.. Tak nak suh ayah buat sbb nanti anak2 fikir mama ni buat bubur pun tak tau..Hehehe.. Malu la ai...
 

Comments

  1. ah ah..esok selangor cuti kan...mesti KL jam...Ayu cuti..bubur tu..lama tak makan.

    ReplyDelete

Post a Comment

FOLLOWERS