ARTIKEL TERBARU

Thursday, 28 November 2013

Salam Khamis Semua

Rasa kekejapan je dah hari khamis.. Esok ayah cuti so mama nak masuk opis jap.. Nak cuci mata kat luar jap.Hahaha.. 2 hari lepas Eya demam, batuk dan selsema..Lengkap pakejnya.. Mencabar betul rasanya sebab malamnya dia meragam..Pastu siang plak dok melekat je.. Tak leh mama hilang jap..Padahal dia tido je..Merengek je.. Pagi2 ayah beli siap2 sarapan nasi lemak. So masak tgh hari pun cam kelam kabut skit. Sampai ayah sms nak suh sape2 blikan makanan ke.. Uit! Tak perlu la kot.. Kene la try handle kan dengan anak demam. dengan nak masak... Tak apalah..Saya yakin saya boleh..Hehehe..Biasalah selalu ada yang bantu kan.. 

Selalunya yang lain2 gi taska ni mama suh semua dok umah je sementara mama dok umah..Semalam nampak Eya mcm dah ok skit..Leh la main2 jap ngan kakak2nya.. Siap mama buat PUDING ROTI KUKUS kali ke 2..Request by kakak dan kembar.. Layan.. Time Eya tido la mama buat..Semalam pagi2 kul 5 mama dah bangun buat sarapan...Sebabnya takut cam semalamnya tak leh nak buat apa disebabkab Eya..Dan sebelum pergi keje ayah dapat bersarapan.. Rasa cam betul2 cam suri rumah tangga..Hehehe.. Dapat bayangkan seronoknya la kalau dah tak payah pikir pasal keje..Dapat dok umah..
 Bihun goreng sempoi dan jemput2 ikan bilis


Lepas siap buat sarapan mama dok baham dulu..Hehehe..

Ni sarapan tadi kul 7 baru turun wat sarapan sebab Eya macam dah ok skit.
mama wat nasi goreng 2 versi.. Satu pedas satu tak pedas..


No comments:

Post a Comment