ARTIKEL TERBARU

Friday, 1 November 2013

Nasi Lemak Buatan Sendiri

Kalau nak makan nasi lemak biasanya memang beli jer.. Tapi minggu lepas lepas balik keje jumaat tu otw nak amik anak2 kat taska ayah dok tanya esok nak sarapan apa (maksudnya sabtu la).. Huk oloh sarapan esok dah tanya hari ni..Hahaha.. Boleh lah..

Tetiba mama cakap rasa nak buat nasi lemak la.. Macam best jer dan macam pandai jer..Kih!Kih! .. Selalu beli jor ni angin nak masak sendiri tgh datang..Hahaha..

So pagi sabtu tu gigih la masak sensorang.. Yang lain semua masih tido lagi.. Memang tak kejut ayah pun suh tolong sbb nak surprise..Hahaha..

Bila dah siap semua hidang2 bagai atas meja baru la ayah dan anak2 turun.. Wah! Siapakah yang paling teruja sekali.. Sila teka2... Kih!Kih! Haruslah anak2 kan.. Mama masak nasi lemak tu.. 

Tara! Nasi lemak buatan sendiri..

Kicap haruslah tak tinggal oke.. Telur kene potong2 mcm pizza..

Ni plak model nasi lemak tanpa baju.. 

Tiada pujian dari suami tapi kalau dah tambah 3kali tu pepaham jer la.. Kene la dengan selera tekak dia.. Alhamdulilah.. Percubaan yang bagus..

2 comments:

  1. saya sampai sekarang tak tau nak buat nasi lemak tau..takut tak jadi..kikikikikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. kih!kih! kalau sue nak tau saya pun suami yang ajar wat nasi lemak ni..kantoi sudah..sy manalah pandai masak..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...