ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 19 November 2013

Konvo Kakak - Pengkalan Balak, Melaka - Hari Kedua - Sukaneka Kanak2 Tadika

Lepas dah settle acara kanak2 umur 3-4 tahun acara kanak2 tadika plak.. Ala satu acara jer pun kanak2 umur 3-4 tahun..Jadilah...Bagi saya meriah sesangat la walaupun group kakak ada yang menang ada yang kalah.. Adatlah kan bertanding.. Jangan emosi sangatlah mak bapaknya.. Budak2 kot yang main tak yah la ko nak letak harapan tinggi melangit macamlah anak ko sorang terror.. Anak orang lain lembab.. Tak bagus2.. Biasalah budak2 ada yang ok ok la..Yang blur tu apa nak buat.. Terima jer la.. Hahaha.. 

Gambar kakak sukan memang mama snap banyak.. Tapi idaklah semua nak lambakkan kat sini.. Amik banyak2 pun sebab nak bagi kakak tengok gaya dia bersukan..

Sebelum tu beratur.. Kakak masuk group oren..



 
 Acara pertama - Masukkan Air Dalam Botol Guna Span 
Keputusan : Kalah



Acara Kedua - Korek Bola Dalam Pasir
Keputusan : Kalah


Acara Ketiga - Tarik Bola Guna Gelung
Keputusan : Ketiga


 Acara Keempat - Junjung Pundi Kacang
Keputusan : Pertama




 Acara Kelima - Isi Pasir Dalam Botol
Keputusan : Pertama

 
Muka pun ceria jer




Bagus kakak.. Tahun depan leh main lagi..


 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...