ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 19 November 2013

Konvo Kakak - Pengkalan Balak, Melaka - Hari Kedua

Pagi ni semua anak2 bangun awal sbb hari ahad ni la hari bersejarah buat kakak... Tapi tengok jadual acara konvo start kul 11.30 pagi.. Sebelum tu ada acara sukaneka tuk anak2.. Berkumpul semua kat dataran sbb ada senam erobik.. Mama senam gak senam jaga Eya.. Hahaha.. Dasar malas nak berpeluh2..






Lepas diorang semua abis menari lagu poco2.. Ada plak lagu yang ayam menari tu kan.. Anak2 memang suka la.. Comel jer kalo bebudak yang menari tapi bila tengok mak bapak yang menari termasuk suami sendiri haruslah pasrah kan..hehehe..

Lepas dah basah semua ketiak2 diorang moh la kita sarapan plak.. Menu sarapan diorang nasi lemak.. Dan ayah jugaklah gi amik makanan dan minuman.. Anak2 semua makan sendiri cuma kakak tak join kami makan.. Dia kene makan ngan kengkawan dan cikgu2 dia..

Muka Pqa yang masam sbb ayah lambat amik makanan.. Sabar le Pqa oii.. Ramai yang beratur tu..


Tengok jer la gambo Eya ni ye.. Betapa sedapnya nasi lemak dia (hahahha..pepaham la ek)

Lepas dah settle sarapan pegi semula ke padang sbb ada acara sukaneka plak....
Hari yang bertuah untuk Cha, Chu dan Pqa.. Next n3 yek....




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...