ARTIKEL TERBARU

Thursday, 14 November 2013

Keputusan Peperiksaan UPSR

Hari ni rupanya result keluar.. Tau pun sbb tadi bos saya kol bgtau masuk lewat skit sbb nak gi amik result upsr anak..Hehehe.. 

 
 
Dapat bape la anak dia tu..Tak sabar.. Ada 2 orang yang amik result UPSR ni.. Sorang anak bos besar dan sorang anak bos kecik (bos saya la tu..hehehe).. Anak bos besar tak heran dah memang jenis budak pandai.. Tapi jgn konpiden sangat kan..
Mesti berdebar kan sebagai mak bapak.. Saya dah mengalaminya walaupun hanya anak tadika. Tapi perasaan tu saya paham.. Ceewah!!!
Harap2 la diorang berdua dapat semua A...Amin!!!





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...