ARTIKEL TERBARU

Thursday, 14 November 2013

Alhamdulillah.. Keputusan Terbaik

Kan tadi saya ada cerita yang bos kecik saya masuk lambat sbb amik result anak upsr.


Bos kecik saya sampai jer terus saya tanya, anak dapat bape? hahaha.. X menyabar sibuk2 nak tau padahal anak orang.. Ceh! Ceh! Bos wat muka sedih garu2 kepala.. Saya pun cuak la..Nape? 

Hehehe.. Dia gelak ..Pastu dia cakap dapat 5A.. Saya ucaplah tahniah.. Seronok sangat walaupun bukan anak kita kan.. Tapi dah satu opis, rasa berkaitan jugak la.. Tu baru anak bos kecik.. Tak sabar nak tunggu yang sorang lagi tu...

Tak lama pastu bos besar plak sampai.. Alhamdulillah dapat 5A jugak..



TAHNIAH YE DARI CIK NORR


2 comments:

  1. salam perkenalan dari ia
    jemput singgah blog ida ye
    umielman.blogspot.com
    dah follow blog ni no30

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan juga..
      terima kasih kerana sudi singgah sini
      In Sha Allah saya akan singgah blog awak..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...