ARTIKEL TERBARU

Monday, 11 November 2013

Alhamdulillah - Kekalkan Prestasi Ye Sayang

Alhamdulillah..... Kakak berjaya buktikan pada ayahmama dan adik2 dengan kejayaan yang dimiliki.. Semoga kejayaan sentiasa mengiringimu sayang.. 


 Tak sangka boleh dapat no 1 dalam kelas (pelajar selalu lewat datang sekolah..Hahaha)


Semoga tahun depan dapat lagi macam ni.. Sejuk perut mama..Tengok anak naik pentas.. Tahun depan turn Cha Chu plak..

p/s: Dapat masa konvo dia kat Pengkalan Balak, Melaka. Cerita akan menyusul kemudia.. Mau wat keje lor.. Baru nampak macam comel jer ,  macam cantik jer.. Kih!Kih!


6 comments:

  1. tahniah kakak..moga ikutan dan tauladan buat adik2

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih jue..memang kene jadikan dia sebagai pembakar semangat tuk adik2nya..hehehe..

      Delete
  2. tahniah...!!

    teruja plak saya tgk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih..
      In Sha Allah nanti sampai giliran awak jugak.. Isha tu seorang yang bijak sangat..suka baca cerita dia.. Aqilah pun tomei..hehehe

      Delete