ARTIKEL TERBARU

Thursday, 10 October 2013

Sesekali Bagi Peluang Belajar

Ini masa hari Sabtu pas sarapan.. Macam biasa ayah cuci baju malam..So pepagi mama boleh terus sidai.. Tapi kalau hari cuti tetiba ayah kata kemalasan nak mencuci malam telah terbit.. So pagi la baru ayah cuci.. Tak apalah lagipun bukan gi memaner pun sabtu tu..

Bila ayah dah asing2kan baju, Cha dgn ringan tangan kata nak tolong.. Dia gi amik kerusi pastu masukkan baju2 semua dalam mesin basuh. Masa dia buat tu mama tengah basuh pinggan, so mama puji la cakap, "Wah! rajinnya Cha tolong ayah..Mama nak amik gambar ye.."

Tak sampai seminit pastu datang kembar dia ..Chu la kan.. Sape lagi..Hahaha.. Tetiba cakap ngan cha.. 
"Biar Chu tolong Cha ye.."
Hehehe.. Sweet la korang ni..








Bagus2.. Memang dah boleh diharap anak2 dara mama ni.. Alhamdulillah..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...