ARTIKEL TERBARU

Thursday, 10 October 2013

Selamat Pagi Khamis Semua!!!



Kekejapan dah hari Khamis kan..Yang bekerja tu cuti korang dah apply belum? Ke korang tak cuti Isnin tu.. Cuti sebab raya haji.. Bagus la korang tak cuti..Ke tak dapat cuti..Jangan sedih2 ye.. Company saya cuti Isnin tu.. So Sabtu la gerak lik kampung. Raya haji tahun ni kat Tanjong Karang..Kebetulan umah pak de saya (kakak kepada abah saya) buat kenduri kahwin anak bongsu dia..Kalau yang kawin ni bongsu atau yang sulung belah2 sedara seboleh2 nak gi.Hahaha.. Kalau dah yang tengah2 tu tak mengharap sangat..Semoga dipermudahkan segala urusan kenduri tu..

Tanjong Karang tunggu kami ek!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...