ARTIKEL TERBARU

Monday, 21 October 2013

Result Exam Kakak

Kan ada mama bagitau yang kakak ada exam kan.

So bila ada exam mesti ada result kan.. Berdebar rasanya.. Hari2 tanya kakak bila nak dapat result..Sampai naik muak kakak nak menjawab.. So Jumaat lepas la segala keputusannya..

Tara.. Keputusan exam kakak..





Masa amik kakak tgh hari tu terus dia hulur kat mama..Mama pun teruja.. Belum sempat mama nak komplen terkejut yang Sains dapat 92% jer kakak dah cakap awal2..

Kakak : Mama sori sangat..kakak tak dapat 100 sains..sori ye mama..
mama diam je la dulu sebab tengah belek2..So dia ingat mama marah kot
Kakak : mama, kakak minta maaf ye..kakak tersilap yang serangga tu
Pastu mama pun jawab
Mama : Tahniah kakak. Mama dah bangga dengan keputusan kakak ni.. Pastu terus mama peluk dia..

Bagi saya keputusan dia dah cukup bagus.. Lagipun dia dah berusaha...Tak perlu nak marah2 sebab keputusan dah keluar pun..

No comments:

Post a Comment