ARTIKEL TERBARU

Monday, 21 October 2013

Nak Sarapan Pun Dekat Dengan Mama

Sian Eya.. Yang lain2 pun kesian jugak.. Ye la diorang ni tak dibenarkan bawak makanan atau minuman dalam bilik. So lepas mandi hari ahad tu sementara ayah buat sarapan mama baring la jap.. Nampak Pqa disebalik pintu..Jengah2 mama.. Tanya kakak Pqa tu nape.. Kakak kata dia bawak air naik atas tapi takut nak masuk bilik.. Alahai.. Gitu sekali anak2 mama.. Bagitau Pqa masuklah mama tak marah.. Meh makan kat sini. Tapi jangan atas katil la.. Bila pqa masuk bawak air terus kakak ngan kembar turun.. Nak tau apa diorang buat.. Angkut air ngan roti naik atas..Hahaha..Tak apalah mama kasi can..Sian nak makan dekat ngan mama..Eya pun makan roti siap hulur kat mama..Hahaha..Tomei korang semua..







No comments:

Post a Comment