ARTIKEL TERBARU

Monday, 21 October 2013

Habuan Untuk Kakak Dari Cik Ais

Semalam hari ahad dalam kul 3 lebih ke 4 gitu ais datang ngan apit .. Diorang ni adik ipar saya..Tinggal kat bukit jalil.. Kalo hari minggu memang ke mari la diorang..Masuk2 tengok ais jinjing KFC.. Wah! Tak cakap pun ada beli makanan diorang ni..Hehehe.. Rezeki2..

Beli KFC sempena kakak exam dapat result bagus kata cik ais..Hahaha..Mana diorang tau..Dapat je result kakak terus mama wassap kat family mama dan family ayah.. Siap mak mama kata, dalam diam2 farah tu boleh tahan gak ye dia..Hehehe..Alhamdulillah.







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...