Artikel Terkini

Bila Dapat Masuk Paper

Hehehe.. Bukan saya yang masuk paper tu.. Verangan je la nak masuk..Koyak plak kang paper tu..Hahaha.
Kat FB la tadi ni. Tup2 baca.. Uits! maju tul dah member saya ni.. Hari tu dah perasmian yang ada Irma hasmie pastu sape lagi ntah datang..La ni masuk paper plak.. Bagus2.. Walaupun yang masuk paper tu just member tapi teruja jugak oiii.. Hahaha..

Diorang ni sebenarnya laki bini member saya.. Kawan satu kolej dulu.. Bila gi PKNS Bangi kekadang terserempak gak ngan bini dia ..Azie namanya..Bagus la korang ek. Apapun aku doakan korang berjaya dalam perniagaan korang.. Orang2 cam ni la kita nak jadikan inspirasi buat diri ...Lagi2 cam Dr Azizan tu..Kih! Kih!..Sekali je kot gi seminar dia tu..Hahaha..Entah bila nak gi lagi..

Buat An dan Azie,
Semoga berjaya dalam bidang yang diceburi
Bila berada di atas jangan lupa ek kami2 yang di bawah ni..
Korang memang best!

Comments

Post a Comment

FOLLOWERS