ARTIKEL TERBARU

Thursday, 5 September 2013

Si Kembar - Posing Depan Opis Sebelum Balik Kampung

Ni citer sebelum raya ari tu.. Tahun ni kami raya Muar dulu.. So cik wawa bawak kembar balik kampung dulu.. So hari Jumaat tu cik wawa dah angkut Cha Chu bawak lik kampung.. Mama berat hati sebenarnya nak bagi tapi tau la kembar tu.. Kalau kata nak balik kampung mana kisah ngan mama dah.. Dan kenapa mama berat hati rupanya2 ada sesuatu berlaku.. Nanti mama citer..

So dalam kul 10 gitu cik wawa gi amik kembar kat taska bawak datang opis dulu sbb nak amik beg baju diorang dalam kete. So memang nampak hepi sesangat la diorang.. Padahal dalam hati mama ni cam dah hujan turun tapi ku tahan jua... Korang memang kan, kerana kampung terus tak heran ngan mama.. 

Pas borak2 bagi pesanan penaja kat si kembar bergerak la diorang.. Pas diorang blah mama terus naik opis dan rasa cam malas dah nak wat keje.. Padahal Isnin ngan Selasa minggu depan tu keje lagi.. Tapi hati dah kat kampung.. Hahahaha..

Ni bergambar sebelum gerak la ni.. Nak menunjuk kat mama la ni betapa gembira la dapat balik kampung tu.. Uwek!






Cha jaga Chu tau.. Chu pun jaga Cha tau.. Itulah pesanan berbakul2 dari mama..

1 comment: