ARTIKEL TERBARU

Friday, 6 September 2013

Rasa Seronok Bila Anak2 Pun Seronok

Anak2 ni kalau kita layan kehendak diorang mestilah diorang hepi kan. Samalah mcm kita, lagi2 pompuan ni. Kalau apa yang kita inginkan pastu suami dapat tunaikan oh alangkah bahagianya.. Walaupun hanya pegi makan roti canai pas balik keje.. Hahaha..

Ni masa kat giant muar, johor. Masa dah siap2 nak balik tetiba kembar request nak naik benda alah ni.. So gigih la bapaknya dok godek2 wit syiling dalam beg sandang dia. Nak gi kete amik duit syiling malas nak keluar. Mama cakap x payahlah masukkan duit just duduk jer. Erm, bapaknya tu sian kot tu yg gigih cari duit syiling gak..Hahaha. 













p/s: akan cuba gembirakan hati anak2 selagi mampu.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...