ARTIKEL TERBARU

Friday, 27 September 2013

Mekacih Cik Yati Bagi Baju

Bukan nak tunjuk aksi bebudak ni.. Bukan jugak nak tunjuk pemandangan belakang yang sepah2 tu.. Almaklumlah semua baru lepas gerak lik ke kampung..Jadinya lom sempat nak kemas2..Nak merehatkan badan dulu baru kemas..Jadinya sila abaikan mata2 korang..Kalau nak kutuk pun eh x payah la ..Adatlah umah pas orang datang tido kan.Pastu ada anak2 kecik plak...Huhuhu..






Baju2 ni semua Cik Yati yang jahitkan.. Yati ni kawan opis saya.. Hadiah raya katanya.. Sebab dia memang tiap2 tahun akan bagi duit raya dan baju raya tuk anak2 angkat dia ni (sbb dia lom kawin).. So  tahun ni dia kata tak nak beli tapi nak jahit.. Aloloo..lagi la terharu kan.. Sanggup tu nak jahit...Apapun terima kasih bebanyak ye Yati.. Gambar kakak tak ada sbb dia punya lom siap lagi.. So sentap kat depan TV sbb yang lain sibuk amik gambar.. Sabar ye kakak...Nanti kakak punya dah siap mama amik gambar kakak..

No comments:

Post a Comment