ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 10 September 2013

Berdebar Masih Terasa

Saya ni kalau bab2 xcident memang rasa takut, trauma..Macam2 la.. Ni tadi masa keluar dr umah kat bulatan lepas sek 4 nak hantar kakak gi sekolah la kan.. Ayah x ada la bawak laju sbb kete memang tgh banyak pepagi so berjaga2 la nak keluar dr bulatan tu.. Elok je ayah keluar ayah brek kecemasan.. Tangan ayah siap halang dada mama sbb mama pegang adik eya kat depan.. Huhuhu.. Rupanya lori brek kecemasan kat depan sbb ada lori dpn dia berhenti mengejut sbb ada kete depan dia nak ke arah kiri.. Terus kencang rasanya jantung mama.. Ya Allah rasa nak gugur jantung ni.. Nasib baik ayah sempat brek.. Lori tu kuat sangat bunyi brek dia..Menakutkan sungguh.. Tak dapat nak bayangkan kalo apa2 terjadi pada kami anak beranak.. Tu la maybe Allah masih sayangkan kami semua dan di duga skit macam tu.. Alhamdulillah.. Jadikan pengajaran walaupun tiada apa yang berlaku...

1 comment:

  1. takutkan...sue pon masih trauma dengan adcident sue dulu

    ReplyDelete