ARTIKEL TERBARU

Saturday, 28 September 2013

Amoi Rindu Ode

Amoi a.k.a Pqa adalah kesayangan Pak Ode dia (adik lelaki ayah).. Kalau pak ode ada tiada siapa yang dapat duduk dukung segala2nya dengan ode dia.. Melainkan dia.. So sebelum Pqa demam ari tu dia ada cakap bila ode nak datang umah..Amoi dah tak pakai pampers (sebab kami bagitau yang kalau Pqa tak pakai pampers baru ode sayang, nnt ode datang umah).. So setiap kali dia tak pakai setiap kali tu gak dia cakap pasal ode dia.. Sampailah dia demam ari tu..Tetiba cakap amoi rindu ode.. Yang menjadi masalahnya ode dia keje..So asyik telefon je la..Last2 masa kemuncak dia demam tu mama cakap la..Entah2 betul dia rindu ode dia..Ye la adik2 ipar saya ni kalau boleh tiap2 minggu memang lepak sini.. Tapi dah time tu memasing ada hal kan.. Takkan nak suh datang gak.. Sian gak diorang.. So tengok la hari ni ke esok ke ode dia datang..Dah bagitau yang anak sedara kesayangan dia demam..Hehehe..Amoi! Amoi!






Cepat ode datang sini jumpa amoi..Hehehe

1 comment:

  1. ensemnya ode..berkenan nak buat menantu.. da kawen belum ni?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...