ARTIKEL TERBARU

Friday, 6 September 2013

Alahai ! Tak Cukup Sorang Plak



Ni masa kat umah untie hud (adik perempuan saya) kat Shah Alam.. Nak balik kampung masa ni pas abis keje terus blah so singgah umah dia buka dan maghrib sekali. Untie paham je kalo 5Farah yang datang wajiblah KFC je.. Itu je diorang leh layan.. Kalo pizza ke memang diorang x suka sangat.. Dan Pak Anjang yang tukang membeli plak dah paham kene semua bahagian peha (drumstick)...Hahaha..

Bila berkumpul mcm ni baru nampak sorang lagi tak ada iaitu Aiman (anak rokhim).. Kalau tak cukup la sepupu2 diorang. Tak apalah ye Aiman, nanti ada masa yang sesuai leh jumpa semua...



1 comment:

  1. sorang satu drumstiks ye,

    bdk mmg suka drumstiks ni lg2 pengaruh upin ipin..

    ReplyDelete