Artikel Terkini

WW : Bila Tong Sampah Pun Boleh Jadi Bahan Mainan



Kalau dah namanya pun budak2 kan, apa pun leh jadi bahan mainan.. Ni tong sampah umah nenek pun di bawak ke hulur ke hilir.. Kebetulan sepupu diorang yang kat Pahang ada sama, tu yang galak dok main jer kakak.. Dan hasilnya sabtu ahad ni langsung dia tak puasa..Bercadang untuk latih berpuasa sampai ke petang sikit pada hari cuti tak berhasil angkara pagi2 sibuk nak makan bubur lambuk mama buat untuk adik2 nya...

p/s : Bila di rumah lain permainannya, bila balik kampung lagi banyak permainan yang boleh dicipta ikut idea sendiri.. Hahaha



Comments

  1. hihihi..selagi blh main semua benda dorang main kan..bdk2 gtulah... :D

    ReplyDelete

Post a Comment

FOLLOWERS

ARKIB BLOG

Show more