ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 17 July 2013

Tetiba Nak Makan Kuih Ini.

Serius! Saya tetiba nak makan kuih ni.. Tapi saya tak tau nama kuih ni.. Jenuh la cerita kat suami kuih ni cam gini2..Pastu suami cakap namanya kuih lopes.. Eh ye ker.. Bukan lah..Badak berendam la..Tu la padahnya lawan cakap suami kan dah salah.. Hahaha..Pastu petang ni kene singgah bazar jap nak cari kuih ni..Harap2 sampai rumah janganlah basi kan..Kempunan makcik kang..Hehehe..(biasalah kalo beli kat bazar ni, kalo kurang nasib baik dapat sampai umah dah basi..Haru tol)

 
nama kuih ini adalah kuih lopes..

Tu la tak tau tapi pandai2 konon tahu nama kuih..X apa lah janji petang ni nak beli gak.. Kuih lopes tunggu saya ye..



1 comment:

  1. mengandungkan anak kedua ai cukup suka kuih ni.. ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...