ARTIKEL TERBARU

Monday, 8 July 2013

Tarikh Dan Lokasi Melihat Anak Bulan Ramadhan 2013

Pejam celik dah nak masuk bulan puasa semula.. Harap2 panjang umur dapat jumpa bulan puasa tahun ni..
Tarikh untuk tengok anak bulan ialah hari ni 8 Julai.. Dan lokasi2nya boleh baca kat bawah ni..


Agak2 puasa esok atau hari rabu.. Saya rasa hari Rabu..Sebabnya esok baru plan nak beli barang dapur..Boleh tak gitu? Hahaha..Tapi tak apalah kalau pengumuman malam ni esok puasa pun redha jer..
 Tekad puasa kali ni buka dan sahur nak masak ..Harap2 tercapai impian saya.. Borak2 ngan ayah dalam kereta plan saya ni, kalau boleh kita tak yah gi bazar, kita masak la kat umah..Lagipun kita bulan puasa kan balik awal..Pastu bukannya kita mkn berat pun masa buka..Lagipun sempat jer kot nk masak simple2.. Ye la kita hanya merancang..Sebab tu kene ada perancangan baru ada pelaksanaan..Kan !Kan! Lagipun kalau gi bazar mama ni suka beli mcm2 pastu sampai umh tak nak makan plak.. Membazir sesangat.. Bersorak syaitan ..Hahaha..Lagipun dah ada buku 365 hari masakan..Menu simple2 ok la..Mama kan tak berapa pandai nak masak2 ni..Kih! Kih!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...