ARTIKEL TERBARU

Thursday, 25 July 2013

Tak Sabar Rasanya

Alhamdulillah....Hari ni dah hari Khamis..

Mari kawan2 kita luangkan masa bibir kita untuk sama2 berzikir


Tak sabar nak tunggu kul 5 petang.. Sebabnya petang ni nak balik kampung saya Tanjong Karang...Esok kan cuti Nuzul Quran.. Tapi nak singgah umah Huda dulu kat Shah Alam sebab nak buka kat umah dia.. Malas nak buka dalam kereta macam balik Muar ari tu..


 Hehehe.. Kalau dah kata nak balik kampung hati tu mana reti sabar.. Padahal sebulan sekali balik kampung.. Ada orang tu berbulan2 tak balik kampung tak heran pun.. Lor, lantak ko la..Ada aku kesah!!!!
Bila mama tak sabar, anak2 lagi la tak sabar.. Tadi masa nak hantar ke taska sibuk suh amik cepat petang ni sbb nenek dah tunggu..mama ngan ayah jgn amik lambat.. Hahaha

p/s: tiada beza balik kampung mana2 pun..sama jer perasaan tu..Alhamdulillah..


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...