ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 17 July 2013

Selamat Pagi Dan Selamat Berpuasa Semua!

 
Kekejapan sahaja masuk hari rabu hari ni.. Rasanya macam baru jer aku masuk keje..Esok dah khamis pastu jumaat...Hari apapun yang penting kita hepi...

Tak mo runsing2, sedeh2, marah2, stress2 masa bulan puasa ni.. Walaupun balik ke rumah terpaksa mengharungi jem dengan semua berpusu2 nak balik awal... Sabar.. Sabar.. 

Tu dugaan di bulan puasa la tu.. Walaupun tak bulan puasa tetap jalan jem tapi kesabarannya lain skit.. Hahaha..Peringatan tuk diri sendiri jugak la sbb saya keluar opis jer dah jem...Pusing sana belok sana sini tetap jem..



p/s : Kekadang mengeluh juga tapi nak wat camner tetap jadi gitu jugak.. 



1 comment: