ARTIKEL TERBARU

Monday, 8 July 2013

Nampak Lena Sungguh!

Ni kakak rasanya yang amik gambar ni..Mama ni jarang2 la dapat pegang phone,kecuali kat opis.. Kalau tak kejap kat kakak, tak pun kat Cha, pas ni kat Chu plak, lom lagi Pqa nak main gak..Ni kakak sibuk suh
beli ipad/ tab. Mak ai! Dah pandai awak ye kakak benda2 cam gitu..Bila citer kat ayah, ayah kata kene beli sorang satu..Nanti survey harga sebab nk beli banyak..Uit!Macam leh dapat je korang.. Sabar ye anak2 mama.. Ayah wat peruntukan dulu.. Ni kes balik kampung ari tu sepupu diorang (Afiq Qayyum dan Aiman Faris) ada benda alah ni..



2 comments:

  1. sebulan beli satu pastu da cukup br bg kat sumer..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..x pun untie nnt bg wit raya lebih skit ye..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...