ARTIKEL TERBARU

Thursday, 25 July 2013

Nak Ker?




Nak ke bekal saya ni? Ops! Mana boleh.. Makcik2 semua kan puasa.. Pandang jer sudah.. Masa bulan puasa ni kan pepagi mana ada kedai kuih buka..Kedai runcit ada lah..So pepagi sibuk la nak bawak bekal bebudak ni..Selalunya kan memang ada jual kuih..So hari pertama mengamuk juga la nak beli kuih...Alahai! Tunjuk la setiap kedai yang selalu singgah beli kuih tu semua tutup..Baru puas ati.. Kene la singgah kedai blikan roti RM0.70 tu..Padahal cikgu dia dah wat sarapan, nak jugak bawak bekal..So esoknya memang pas sahur sediakan la bekal masing2..Tak kisah la apapun janji ada benda dalam bekal masing2 tu..nugget ker fries ker, nasi goreng..Mana yang mama sediakan semua terima..


1 comment:

  1. mmg kena bawak bekal kan..si izz tu selaloo bekal biskut sekali arini lupa..nangis sudah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...