ARTIKEL TERBARU

Thursday, 4 July 2013

Kerana Kembar



Sian adik Eya.. Jumaat lepas amik kat taska tengok bibir dia bengkak.. Cikgu dia bagitau ni gara2 si kembar la ni.. Diorang suka sergah2 adik eya pastu eya ni kalau main melebih2.. Lari2 terjatuh,,dan inilah hadiah yang dapat.. Balik umah terus sapu jeli gamat kat bibir dia..Mesti sakit..Tapi dah namanya budak, sekejap jer rasa sakit pastu main tak hingat dunia..

1 comment:

  1. kesian adik..si kembar jangan buat adik mcm nie lagi tau

    ReplyDelete