ARTIKEL TERBARU

Wednesday, 31 July 2013

Ini Semua Sebab Nad (ZakwanNayli)

Hahaha.. Terkejut tak korang baca tajuk..Mesti cepat2 korang nak baca apa ke halnya? Hahaha.. Betul, percayalah, ini semua gara2 Nad. Sebabnya Nad buat entri ni

Pastu pas balik keje terus gigih gi cari bahan kat kedai simpang sebelum masuk taska.. Beli bahan2 kecuali kerang sebab tak makan kerang.. Ayah siap gelak sebab siap salin resepi..Pedulik hapa aku! 
Nad, pertama kali tau akak buat MEE KARI ni..Memang ikut resepi dari nad..Memang meletup la..Sedap sesangat2 tau.. Korang nak resepi gi la blog nad ek.. TQ Nad..

 Sebelum dicurahkan kuah

Selepas kuah dicurah.. Korang cari telur ke? ada.. Tersembunyi di bawah sekali..Nanti bebudak ni dok galak makan telur je..Hahaha..

p/s : Seronok pulak puasa kali ni sebab banyak resepi yang dibelajar.. Balik kampung hari tu adik ajar wat laksa, kuih cara, ...Ada cucur udang..Tak tau masak tak apa janji nak belajar memasak..Kan korang kan?



3 comments:

  1. sue tak try lagi..nak buat..tak terbuat..kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala sue pandai masak x per..hehehe

      Delete
  2. mee kari ni mmg feberet m3h tau..sedapppp

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...