ARTIKEL TERBARU

Monday, 8 July 2013

Eya Banyak Ragam Sekarang Ni..

Ini budak kecik kuat mengamuk sekarang.. Port dia sekarang kalau mengamuk dalam kereta terus dok bawah kaki mama.. Melentik2kan badan dia.. Alahai adik..Lagi dipujuk lagi la meraung2.. tensen kakak2nya kat belakang.. Ni masa tengah ceria sebelum mengamuk ..Kalau kita tau dia nak apa tak apalah, ni tetiba ada la yg dia tak puas ati..Pastu kang tetiba ayah kene cubit la kat sebelah, tak pun tetiba pukul tangan ayah..Erm.. Adik! Adik!
Kalau kat umah plak tak leh silap skit, kalau tak bagi apa yang dia nak atau lambat ke terus bersujud sembamkan muka..Tak kisahlah time tu kat mane..Depan bilik air pun jadi..So kakak2nya memang la kene jaga ati budak kecik ni..Kalau kakak2nya tengah main dia pun sibuk la nak main gak, jgn ler halau..Redha jer la dia nak main sama..Kah!Kah! 







p/s: banyak ragam nak membeso agaknya..

No comments:

Post a Comment