ARTIKEL TERBARU

Thursday, 25 July 2013

Dah Jual Dah

Erm.. Kan ada cerita yang kemas2 umah kan masa sebelum puasa.. So nampak la majalah2 mama yang mama kumpul dulu2... Beli sebab boring, masuk spital masa tu.. So macam majalah la doh suh ayah beli masa kat spital.. Ada gak yang mama beli sendiri macam majalah mingguan wanita memang tak pernah mis la..Lelama cam bosan plak...Pastu mama pun bagtau ayah jual jer la majalah2 ni..Lagipun nanti beli almari buku baru beli majalah2 baru atau buku2 cerita ker..Baru nampak kemas.. Jadinya sebelum masuk opis singgah jap tempat jualan barang2 ni (dekat jer ngan opis saya), ada 3 kotak.. Total RM10.70.. Erm, jadilah.. Terus buat beli sarapan pagi tu..Wahahaha...



1 comment:

  1. singgah ptg..m3h pun ade kumpul majalah wanita dkt 3 kotak..sayang nk jual..pasal byk info kt dlm tu..hee

    ReplyDelete