ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 25 June 2013

Salam Selasa Semua

Hari ni masih lagi keadaan yang sama.. Bacaan IPU pukul 7 pagi tadi 192... agak tinggi juga la..Biasanya saya akan tengok bacaan bagi Muar, Kuala Selangor dan Putrajaya.Boss saya mc plak hari ni sbb lelah dia menyerang..Dia tinggal kat port klang dan bacaan kat port klang pagi tadi 400 lebih... Pagi tadi kakak masih saya cutikan. Lalu depan tadika dia eh ada plak kasut bebudak plak.. Ada yang sekolah jugak.. Kereta cikgu dia pu ada.. Tapi x banyak la kasut budak2 ada dalam 10 budak jer kot..Kakak pun dah batuk2 dari semalam.. Saya suh dia banyak minum air masak...Tapi walau keadaan macammana pun keje tetap kene keje..Keje sentiasa menanti tak pernah abis..Macam keje rumah gak la..Tiap2 hari buat benda yang sama, basuh baju,sidai kain,menyapu, masak, lipat kain....Hahaha..Tu yang respek pada kawan2 yang jadi suri rumah tangga ...Apapun sama2 kita berdoa agar keadaan ini pulih seperti sedia kala...
Amin!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...