ARTIKEL TERBARU

Monday, 17 June 2013

Rezeki Makan Tak Patut Ditolak

Ada sorang staff ni yang blanjer. Pangkat adik2 la dari saya.. Blanjer sbb saya ada tolong dia.. Masa ni kene keje kat site lagi satu hari rabu lepas...Hahaha..Seronok2 berganda... Ayah jeles dan majuk sebab tak dapat.. Kih!Kih! Tu pun nak majuk..Pirrah!!! Saya makan sikit jer pastu balik opis bagi ayah dan sorang lagi staff.. Rezeki yang dapat dikongsi bersama..Baik kan saya?..Hehehe..




Saya makan tak abis sbb pedas bebenor.. Tapi ayamnya sedap.. 

p/s: Menolong orang dengan ikhlas dan tak harap sebarang balasan, tapi kalau orang nak balas kita terima la kan.. Hehehe.. Itu namanya rezeki tanpa disangka..Alhamdulillah..Murah rezeki ko Bul...

2 comments:

  1. sedap pulak nampak pizza tue..
    nyumnyumnyum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap gak la bagi penggemar pedas.. order yg spicy ingat x la pedas sgt rupanya pedas jugak..

      Delete