Artikel Terkini

Port Baru Pqa Bambam

Selalunya yang lambat bangun pagi2 nak ke taska adalah Pqa.. Dia tido yang paling lambat dan bangun pun paling lambat.. Orang semua dah masuk kete dia dok terbungkang lagi kat atas toto sambil berdengkur.. Dah tentu2 la ayah kene angkat anak dara sorang ni.. Dan selalunya bila dah masuk kete pun dia masih pejamkan mata dia walaupun dia dah terjaga sebenarnya..Macam la mama tak tau Pqa oiiii... So untuk mengelakkan kembar sakat dia port baru dia adalah seat belakang sekali.. Selalunya seat belakang sekali memang kosong sbb semua dok menyempit kat mama kat tengah2...Kakak memang kat depan la.. Dia kan mem' kecik sekarang ni kalau nak ke tadika..Kecuali jenjalan atau balik kampung baru mama dok depan..So bagi menggalakkan Pqa nak dok kat belakang adalah mama membuat strategi.. Strategi mama adalah pujian kat dia..Kah!Kah!.. Mama just bagitau jer Pqa nak susu dok belakang ye.. Mulanya dia tak nak gak..Sebab sensorang kan.. Bantal semua memang adala..Pastu mama cakaplah Pqa mcm bos la kalau duduk belakang...Terus gi belakang terus baring dan dan tu jugak..Siap silang2 kaki lagi..Pqa Pqa... 


Comments

  1. amboi2 bukan men lg c amoi tomei ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg ni bahasakan diri kejap amoi kejap pqa..mana2 ntah suka dia

      Delete

Post a Comment

FOLLOWERS

ARKIB BLOG

Show more