ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 18 June 2013

Majlis Besday Afiq Qayyum - Mengemas Mengemas

Bila buat kenduri ker majlis apa pun walau simple yang paling leceh adalah bab mengemas.. Kan? Kan? Kendurinya seronok tapi bila nak basuh periuk bagai, nak kemas balik ke tempat asal.. Haih!... Jangan merungut..Tak baik tau!

Bila bab kemas2 dan basuh2 ni adalah keje lelaki lor.. Campak jer la yang kotor2 tu kat luar.. Tak koser nak basuh2 kat dalam..So sebelum diorang balik malam tu petang tu juga saya kerah semua kasi clear.. Walaupun saya cuti lagi hari isnin dan boleh mengemas.. No No No... Kene sama2 buat petang tu jugak..Nasib jenis adik beradik menurut perintah...


 
 
 Katakan ini semua poyo.. Berlakun jer diorang tu..


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...