ARTIKEL TERBARU

Tuesday, 18 June 2013

Majlis Besday Afiq Qayyum - Majlis Yang Sunguh Happening Walaupun Simple

Majlis bermula pukul 11 pagi Ahad.. So ramai gak la sedara mara, jiran2 datang..


Huda memang kene dok depan la sbb besday anak dia kan..

Kemudian sebelum nak potong kek anak2 saya dan anak rokhim kene pakai ni.. Sporting la korang.. Untie beli tuk anak2 buah jer.. Hahaha.. 










Acara potong kek pun bermula...Riuh rendah jadinya.. Hahaha.. Seronok sangat rasanya.. Ye la masa kenduri mcm ni la dapat adik beradik berkumpul.. Hari raya pun tak semua berkumpul.. Kadang tu tak sempat jumpa pun...

 Walaupun simple yang penting meriah..Belon ntah ke mana reben2 semua hilang.. Kalau dah ramai budak memang gini, sorang nak belon la.Tarik reben la...Kalau tak dibagi anak orang plak..Erm.. Tak apalah ye Afiq Qayyum...


 Nenek dua2 ada bersama.. Seronok la dia sbb nenek dua2 tinggal dekat..





 Hepi besday sayang.. Jangan nakal2 tau.. Tomei2 selalu..

Atuk ngan nenek...


Sambung lagi ye nanti......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...