ARTIKEL TERBARU

Friday, 28 June 2013

Gout Menyerang Ayah Kembali

Ni baru sampai ke opis.. Gi sarapan jap pastu hantar ayah ke klinik. Sebabnya gout dia nak bercinta semula ngan dia.. Hangin sih mama.. Mama hangin sebab punca kene gout semula amatlah dikenal pasti.. Pasti sesangat punca penyebab terjadinya... Hahaha..Punyalah hangin ayat pun jadi tunggang langgang..Lantaklah ye..Sendiri paham sudah...

Sebabnya adalah ini :

 * copy dr en. google

Mama hantar jer kat klinik tak tunggu pun..Hahaha...Kijam tak mama..Tak la kot, tunggu pun lama kot..Malas la..Kang dah siap kang dia kol la, kang mama amik ler..
Harap2 tak teruk sangatlah. Dah la malam ni nak kene lik kampung plak.. Nasib kete auto dan yang sakit sebelah kiri.. Mama boleh jer nak drive tapi dah tentu2 ayah kata dia leh drive.. Suami ni kan seboleh2 tak nak kita tau dia ni sakit..Sakit still lagi leh gelak2 tapi kalau mama yang sakit ngalahkan anak2 perangai.. Kih!kih!..



3 comments:

  1. kesian ayah...
    mama marah betul nie...
    moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. Bapa saya penderita gout selama 20 tahun...

    Alhamdulillah sekarang doktor sendiri terkejut melihat kadar uric asid kembali normal.
    Saya sudi berkongsikan pengalaman ayah saya kepada anda semua

    http://vitaminforme.blogspot.com/search/label/SET%20GOUT

    ReplyDelete