Artikel Terkini

Ceria Di Waktu Pagi Di Atas Jalan Raya

Tajuk kemain ko... Hahaha.. Ni masa kat kampung muar sabtu minggu lepas.. Masa cuti sekolah ari tu x balik ke muar just balik kampung tanjong karang sbb ada kenduri 2hb tu dan sbb nnt hari ahad masa nak balik jem teruk kang ..Tau2 jer la...Semua nak balik sbb isnin dah masing2 anak sekolah. So ayah kata kita balik minggu depan la sbb mesti jalan clear sbb semua dah balik minggu ni.. Ermmm... Tak leh pakai gak teori tu.. Gerak jumaat dalam 8 lebih jalan x jem cuma banyak kete la..Ramai jugak la yang menuju ke N9,melaka, johor.. Ke diorang baru pas balik keje..Hahaha..Sukatilah janji bukan i yang drive...

So pepagi bangun awal la jugak.. Sementara nak tunggu sarapan moh ler kita amik angin kat luar..Seronok sgt sbb angin kuat sangat pagi tu..Maybe nak ujan kot..*sarapan adik ipar tgh beli tu yg berjimba kat luar anak beranak.

Layan gambar 5farah ni...Semua lom mandi lagi


 cepat mama pakaikan adik kasut ni..sibuk plak dia nak gambar2..





 Pqa masuk sekejap sbb nak kencing..Boleh dia bawak seluar dia keluar rumah..Isk! Malu la yang oiii..




 tu tgh bersedia nak lari dan akibatnya Pqa jatuh..Hahaha..Bambam sangat jadinya tak seimbang..kih kih



oiiit dik.nak kemana tu.. jenuh kakak2 nya mengekor adiknya yg sorang ni..laju jer jalan

 


Comments

FOLLOWERS

ARKIB BLOG

Show more